Contact

Veelgestelde vragen

Wie kan ik bellen bij storing of calamiteiten?

U kunt bij een storing of calamiteit tijdens openingsuren via de intercoms op de betaalautomaten of de kaartlezers contact opnemen met de dienstdoende beheerder. Buiten openingsuren kunt u contact opnemen met onze meldkamer via telefoonnummer 0900 - 46 11 803 (€ 0,10 ct. p/min).
Let op: bij brand of letsel belt u altijd eerst 112.

Kan ik geld wisselen in de garage?

Nee, in onze garages kunt u geen geld wisselen. Ook niet bij de dienstdoende beheerder. Zorgt u vooraf dus voor voldoende wisselgeld. Zo voorkomt u problemen bij het betalen. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden klik hier.

Hoe kan ik contact opnemen met de garagemedewerkers?

Via de intercoms op de betaalautomaten kunt u ten alle tijde contact opnemen met onze dienstdoende beheerder. Hij of zij helpt u graag verder.